2013. március 3., vasárnap

40.-133. hét



Bori lányomnak új mániája van. Az ujjközkosz. Felfedezte ugyanis, hogy a lábujjai között zokniszöszök telepednek meg és azokat ki lehet, sőt egyenesen kötelező kiszedegetni. Napi 15-ször. És nem csak a sajátját, hanem az enyémet és persze Meskéjét is. Szóval eddig is egy szélmalomharcnak éreztem, hogy zoknit tartsak a húsos kis talpain, de most már szinte lehetetlen, feladtam, és energiáimat arra koncentrálom, hogy legalább Emese görbe lábain maradjon valami ruhadarab. Az ujjközkosz mánia mostanra pedig oda fajult, hogy reggel mikor bementem Borihoz már a lábát tanulmányozta és közölte velem, hogy az ujjközkoszok felébredtek. Remek, gondoltam, ismét szép napra ébredtünk!
Emesét viszont elrontottam. Egy délutáni séta alkalmával ugyanis nem aludt el és elkövettem azt a végzetes hibát, hogy kivettem a babakocsiból a játszótéren*. Sőt még a hintába is beültettem és a babacsúszdán is lecsúszhatott. Fülig ért a szája és nagyon tetszett neki, az ott lévő nyüzsgésről nem is beszélve. Kis Cukorfalat kezd rácsodálkozni a világra, és képzeljétek, tud tátott szájjal is vigyorogni – ha kutyát lát, imádja nézni a gyerekeket és mostanság hülye lesz erről a lehetőségről holmi alvás miatt lemondani. És mivel a földre még nem lehet letenni, Borkát meg ha egyszer végre kiérünk a játszótérre képtelenség onnan másfél óránál hamarabb kirobbantani, igen intenzíven gyúrok karra, Mesike ugyanis ott trónol és mindent szemmel tart. (Mindezt azért írom le ily részletesen, hogy ne sírjam vissza, amikor végre le lehet Emesét rakni és ketten fognak folyamatosan háromfelé futni.) További rövid híreink, hogy Meske kinövesztette az ötödik fogát, végre elkezdett látható mennyiségeket is enni és kukucsjáték-függővé vált. Visongva nevet rajta, és ha nem is túl jó minőségben, de sikerült megörökíteni. Ha van egy felesleges percetek, nézzétek meg, garantált felvidulás, a csattanó a végén!



GySzR:

Ha gyurmázunk Borka mindig kéri, hogy csináljak neki babát. Egyszer úgy igyekeztem a kedvébe járni, hogy egyből gyúrtam neki egy babát, majd nagy lelkesen mutattam és kérdeztem:
-         Na, mi ez Bori?
-         Gyurma. – mondta teljesen érzelemmentes arccal.


* Igen, feladtam a hordozóban cincálást és áttelepítettem Mesit a babakocsiba, Borkát meg kipateroltam a kismotorra, amihez kapott egy helyes madzagot és a kritikusabb emelkedőkön, a séta vége felé, vagy ha időre megyünk valahova (illetve forgalmasabb helyeken) azzal húzom. Egy kicsit azért elbizonytalanodtam, hogy mi volt jobb egyszerre cipelni Emesét és tolni Borit, vagy Emesét tolni és Borkát húzni egy időben, de akár ikertestvére is lehetne valamelyiknek, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése