2013. március 24., vasárnap

43.-136. hét



Szerintem minden kisgyereknek van lámpás időszaka, Emeséé most. Arra a varázsszóra, hogy „lámpa”, felderül az arca, felnéz a plafonra és felveszi a szuperman tartást – egyik öklét a magasba emeli, a lámpa felé. Ha pedig esetleg olyan helyre jutunk, ahol több fényszóró is van, az kész eksztázis. Egyébként Meském olyan, mint egy kis majom, próbál minket utánozni és irtó boldog, ha sikerül. Ezáltal bármikor vevő egy kis tapsolásra vagy játék összekocogtatásra, és fülig érő szájjal az egész lakáson keresztül követ, ha én is négykézlábra ereszkedem. Úgy tűnik a következő szenzáció az integetés lesz. Néha sikerül azt is ellesnie, bár nem mondom, hogy minden alkalommal és azonnal veszi a lapot, így megesik, hogy az Apja reggel még 5 percig pápázik a lépcsőházban, ami annyira érdekes, hogy Emese vigyorgó tátott szájjal bámulja. És amikor már az összes szomszéd is neki drukkol és sutyiban integet az ajtók mögött, akkor becsukódik a liftajtó, Meske pedig erősen integetésre emlékeztető kézmozdulatot tesz és azt mondja, hogy pa-pa.
         Borka pedig túlesett élete első hajvágásán. OK, én belátom, hogy nem volt praktikus az előző frizurája, utál hajat mosni, folyton kócos és lenyomja a sapka. Szóval tényleg csinos az új hajviselet… nekem mégis a szívem szakad meg a kis kunkorikért. Egy párat eltettem emlékbe, de a legnagyobb vigaszom mégiscsak az, hogy egyszer majd visszanőnek. Ugye, ugye?

GySzR:

Találjátok ki, mi lehet a csecsap és a kalalúz!

(hát persze, hogy ketchup és kalauz!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése