2015. május 10., vasárnap

154.-247. hét



A lányokat elvittem egy anyanapi program keretében a ma már Holnemvolt parkká avanzsált Vidám parkba. Teljesen le voltak nyűgözve, míg én kifejezetten csalódott voltam. Állítom az én gyerekkoromban ezerszer ijesztőbb volt az Elvarázsolt kastély, hosszabb a Mesecsónak és kacskaringósabb a Labirintus. A kastélyban a csajok nem látták a lepergő festéket, a töredezett tükröket, a szakadást a varázsfotelek huzatán, a kopottságot és az enyészetet. Izgalmasnak, bizsergetően rémisztőnek és rém érdekesnek találták. A bejáratnál mindig visszafordultak és legalább ötször végigvisongták az egészet. Borka a tükörlabirintuson is annyiszor végigment, hogy már csukott szemmel is kitalált volna. A közös szenvedélyük a mesecsónak lett, szent meggyőződésük volt, hogy az egy igazi barlang és a sok pókháló a mesefigurákon a dekoráció része. Emesét már csak az Állatkertből ide kiszorult állatok érdekelték jobban. Csöppnyi félelemérzettel etette az alpakkákat és őzikéket míg én próbáltam mind a tíz ujját szemmel tartani. Mindannyiunknak izgi nap volt, az biztos.

GySzR:

A sarkamra álltam és Emese közelgő 3. születésnapján felbátorodva eltökéltem magam: Emese egyedül fog elaludni. Semmi órákig tartó talp csikizés, semmi mellette fekvés, semmi hát simogatás! Csak a könyörtelen rideg saját ágy és a fél köbméter plüssállat. Mese, ének, jóéjt puszi és könnyes búcsú – mostantól ez lesz az esti program. Az élet kegyetlen, a szívem szőrös.
Nem volt könnyű menet, elárulom. Emese egy hétig a végkimerülésig fészkelődött az ágyában, alkudozott, beszélgetett az állatkáival és velem (ilyen sorrendben), pakolászott, kb. negyvenszer kimászott, majd visszarakatta és betakartatta magát. Mindez persze a szokásos szomjas vagyok, pisilnem kell, szomjas vagyok koreográfia után. Sőt, a végén a végkimerültség határán még hisztizett is egy kicsit. Aztán egyik este, amikor már tényleg annyira elfáradt, hogy majd leragadt a szeme kétségbeesetten kiabált:
- Jaj a szemem! Anya! Jaj a szemem!
Majd puff! Elaludt. Nyertem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése