2016. október 2., vasárnap

227.-321. hét


Emese alig várta már hogy elég nagy legyen ahhoz, hogy idén már ő is járhasson balettra és persze Borka is folytatja. Idén Mami viszi őket minden csütörtökön balettórára, kitartóan, útbaejtve minden héten a cukrászdát is. Sokat persze nem tudok róla így mesélni, hogy nem vagyok jelen, de otthon én is rengeteget látom őket balettozni. Fel-alá sasszéznak a szönyegen, már mindkettőjüknek megy a kiskosár és a karika és csupa olyan dolog, amit én már vagy 20 éve nem tudnék megcsinálni. Egymás félrelökve pipiskednek a tükör előtt, Emese legszívesebben aludni is csak tütüben aludna. Eleinte külön csoportba jártak, de hamar kiderült, hogy egyikőjük sem bírja elviselni a tényt, hogy amig balettozik, Mami kettesben van a másikójukkal. Állandósult a hiszti és nem lehetett őket úgy otthagyni az órán, hogy nem maradt volna Mami a függöny mögött leselkedni. Ebből aztán az lett, hogy most már együtt járnak, mindketten a nagylányos csoportba és Mami egyszerre gyönyörködik bennük.

GySzR:
Mondanom sem kell, hogy feltétlen el kellett mennünk megnézni a Balerina című filmet is és mikor mondták a lányok, hogy majd ők is balerinák lesznek, ha megnőnek, megjegyeztem hogy ahhoz majd nagyon sokat kell ám gyakorolni és balettórára járni. Mire Emese szemrebbenés nélkül közölte:
- Nekem már most is nagyon jól megy és én már most is annyira jól tudok balettozni, nézd!
És ellejtett egy 10 perces táncbemutatót.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése