2014. június 8., vasárnap

106.-199. hét

Az államvizsga előtti utolsó hajrában szegény lányok sokat és sokszor lettek lepasszolva, amit főleg Emese igencsak nehezményez. Ha bárki potenciális gyerekvigyázó személy megjelenik a színen, vagy akár csak a postás csönget, sírva rohan a lábamba csimpaszkodni. Pedig amúgy igazán nincs rossz dolga, agyon kényezteti Mami, Sziszi, vagy mostanság Nagyija.
Emese mostanában mindent megtesz azért, hogy elbliccelhesse a délutáni alvást. Egyszerűen képtelenség vízszintes helyzetben tartani az ágyában, pedig a legtöbbször tényleg fáradt, és délutánra már annyira nyűgös, hogy saját magát is nehezen tudja elviselni, nemhogy mi őt. Az egyik áthidaló megoldás, ha a babakocsiban kellő ideig tologatja az ember, akkor néha elbambul, elfelejti, hogy most ébren kell maradnia és elszenderedik. A másik megoldás, ha az autóban egy kellően hosszú, egyenes szakaszon pszichedelikus rockot hallgat, akkor rövid időn belül beájul. Borinál már nem is próbálkozom ilyesmivel, feladtam. Viszont ha alszanak, ha nem, a hajnali ébredés továbbra is megmaradt és nagy meglepetésemre ráuntak a Bogyó és Babócára. A Kisvakondos 0 korhatáros mesefilm közben egyszer Meske felébresztett, és nagyon riadtan nézet. Félálomban csak annyit észleltem, hogy rajzolt csontvázak lógnak egy múzeumszerűségben, ezért gyorsan lekapcsoltam. Azóta vagy Bori mesét néznek vagy Gryllus Vilmos: Maszkabált. Ezekben tényleg nincs semmi fémelmetes (ahogy a lányok mondják) és mivel az utóbbit kérik, hogy együtt is énekeljük, kénytelen vagyok legalább néha figyelni. Kicsit azonban kezdek elbizonytalanodni, hogy jót teszek-e velük, amikor olyanokat dalolunk, hogy „injekció, csak az a jó”, vagy az „igazi férfi mindig zord, az igazi férfi szoknyát hord”, bár a BB után az már fel sem tűnik, hogy a tigrisnek „minden állat eledele”.

GySzR:

Borka kedvenc elfoglaltsága, hogy dirigálja Emesét, ide menjen, oda menjen, mit csináljon. Meske pedig csillogó szemekkel követi és engedelmeskedik. A legjobb, amikor Bokra úgy szólítja, hogy Kicsim, és hosszasan magyarázza neki, mi történt, amikor még ő pici volt. Mindennek csúcsa, mégis az volt, amikor Emese így kiabált a nővére után:
- Boji!!! Váj meg, én vagyok az anyukád!

- Neeeem! Én vagyok a te anyukád! – és szaladt tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése