2014. február 23., vasárnap

91.-184. hét


A héten tartották az oviban a farsangot. Borka minden héten más szeretett volna lenni, ezért nem kapkodtam el a jelmezkészítést. Végül sikerült a királynő/hercegnő/táncosnő vonalról eltéríteni, és végső döntés a cica lett, feltéve, ha lehet szoknyás cica (lássuk be, ha lehet csizmás kandúr, akkor lehet szoknyás cica is), szóval nekiálltam egy fehér polómból cicaruhát varrni, és mikor kiszabtam, Borka megszólalt:
- Anya! Én inkább mégis fekete cica szeretnék lenni!
Fehér lett és irtó cuki. A bajuszrajzolás volt a legnehezebb a dologban, nagy ellenállásba ütköztem, mert mint kiderült attól tartott, örökre úgy marad.
Az oviba érve aztán Borka lefagyott. Teljesen ledöbbent, hogy a többiek is beöltöztek, az utolsó csepp az volt a pohárban, amikor meglátta a Piroskának öltözött óvó nénit (mondjuk a miniszoknyája szerintem is ijesztő volt). Még pityergett is egy kicsit hogy ne hagyjam ott és sok királylány/hercegnő/táncosnő és néhány szintén megszeppent tigris és bohóc között. Délutánra szerencsére nyoma sem maradt az aggodalomnak, a legnagyobb bánata az volt, hogy nem rakták ki a közösen sütött minimuffinokat. Pedig Bori szinte csak kék kapszlikat pakolt, hogy adhasson a fiúknak. Sőt elmondása szerint a többiből sem evett, mert csak a sajátját várta. Nem cica ez a lány, hanem nyuszi!

GySzR:
Emese mélységesen fel van háborodva, amiért kimaradt a farsangi buliból. Cserébe megkaparintotta koronás hajpántot, abban fürdik, abban alszik, felveszi a sapkájára is és viszonylag nagy gyakorisággal közli:
- Kijálynő vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése