2011. február 24., csütörtök

28.hét

A napjaink továbbra is az evés körül forognak, ezen a héten beújítottam és sütőtököt evett Borka (öhm, ez így némi költői túlzás, mondjuk úgy kapott enni). Olyan szempontból hatalmas előrelépés történt, hogy már nem köpi ki azonnal, azonban a másik irányba sem távozik a szájából a cucc. Konkrétan forgatja a nyelvével ide-oda, percekkel később is ismételten fintorogva szörnyülködik, hogy valami van a szájában amit nem ő rakott oda (én végül is megértem, ijesztő lehet), közben pedig csorog a nyála (a természet mégis csak tudja, mit kell tenni) Végül pedig egyszer csak azt mondja, hogy "Bbbbrrr" - olyan jó ropogtatósan és akkor egyenletesen elosztja az egészet rajtam, vagy benyúl a szájába, rákeni a kezére, kiveszi, megnézi és gondosan beletörli a ruhájába és az arcába. Valamint ha az étkezést befejezettnek tekintjük, akkor akár 10 perc múlva is elő tud varázsolni egy kis tökös pépet a szőnyegre. Minden elfogultság nélkül mondhatom, hogy ügyes gyerek. Persze azért más dolgok is történtek, már hintázik négykézláb és közben szerintem azon morfondírozik, hogy menjen vagy fejen álljon és minden puccos játékát félretolva legszívesebben egy zsír egyszerű selyemszalaggal játszik. Valamint egyre nagyobb kihívás elég állít minket a pelenkázás és az öltöztetés terén, mert két kézzel tudom csak úgy lefogni, hogy ne forduljon azon nyomban hasra, hiába van bevetve a rágókák egész armadája. A lábköröm nyírása pedig gyakorlatilag nagycsaládos program és ha ketten fekszenek a lábán és egyvalaki szórakoztatja, a kis ujjacskáját akkor is mozgatja én meg rettegek, mikor nyisszantom le tőből az egészet. És hogy tovább folytassam az hírözönt, még Dalma is itt járt nálunk vendégségben, Borka meg új hobbit talált, amit legszemléletesebben az alábbi videóval tudok bemutatni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése