2015. június 28., vasárnap

161.-254. hét



Elérkeztünk az ovi utolsó hetéhez. Borka már úgy számolta vissza a napokat, mint egy fásult iskolás kamasz, pedig tuti nem kell témazárót írni, még leckét sem kapott és a reggeli felkeléssel sincs gond. Szerintem egyszerűen megunta ezt a monotonitást, az ovit, a játszótereket. Végül is megértem, sanyarú sors. Jövő héttől heti egy anyanap helyett kezdődik az utolsó anyanyár!
Nyárra tervezünk pár vízparti programot, és én ezeket némiképp stresszesen élem meg. Kár szépíteni, ha nincs lehetőségem karúszót, úszógumit, esetleg a kettő kombinációját, de álmaim netovábbjaként igazi mentőmellényt rögzíteni a gyerekekre frászt kapok, hogy mikor melyik merül el a vízben, mint a balta. Ugyanis ha vízbe esnek tényleg elsüllyednek, mint a balta, még kapálózni sem kapálóznak, hogy legalább esélyem legyen utánuk kapni és ez egy olyan víztükröt szemlélve, mint a Balaton, aminek nem látni az alját, ez rémisztő lehetőség. Ezért beizzítottam a lányokat és elmentünk úszótanfolyamra. Nem gondoltam, hogy két hét alatt megtanulnak úszni, de abban reménykedtem, hogy legalább kapálózni megtanulnak. A beizzítás kifejezetten jól sikerült, hetek óta próbálgatták az úszósapkákat és az úszószemüvegeket a fürdőkádban. Emese annyira lelkes volt, hogy amint meglátta a medencét vigyorogva nekiindult. A menetelés egészen addig tartott, míg egy jóízűt nem slukkolt a medencéből, majd teljesen elmerült. Mindez másodpercek alatt történt, én meg talpig felöltözve utána vetettem magam, kihúztam és mikor abbahagyta a köhögést, első mondandója az lett, hogy akkor ő mégsem szeretne úszni tanulni. A kicsit sem lelkes Borimnál pedig ez lett az utolsó csepp a pohárban és sírva fakadt, hogy márpedig ő egyedül nem tanul meg úszni és kész. Egy darabig még néztük a történéseket, majd arra jutottam nincs értelme erőltetni a dolgot, visszavonulót fújtam, aztán vettem a dechatlonban gyerek mentőmellényt.

GySzR:

Erről jut eszembe. (Figyelem! Akiben még él az illúzió, hogy az uszópelus valamit is szigetel, illetve zavarja, ha egy medence vize homeopathiás mennyiségben steril gyerekpisit tartalmaz, ne olvassa tovább!) A legutolsó jól sikerült medencés pancsolásunk után Borka kiszállta medencéből, majd irtó büszkét, fülig érő szájjal, de mégis irtó hangosan azt mondta:
- Anya, képzeld! Csak egyszer pisiltem bele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése