2015. április 12., vasárnap

150.-243. hét



A lányokat elvittem a Vadasparkba. A legnagyobb örömet az jelentette számukra, hogy otthon felejtettem a vizespalackokat, ezért a büfében vettem nekik limonádét, amit közösen egy-egy szívószállal ittak meg. Ki gondolta volna? Ezért ugyan kár volt elmenni Budakesziig, de lényeg, hogy az öröm így is meglett. Na jó, azért az állatokat is megnéztük, ha már ott jártunk. Igazán szerencsés időszak a tavasz a látogatásra, mert rengeteg kis állat születette az elmúlt hónapokban. Láttunk kis vaddisznót, zergét, nyuszit, mangalica disznót. (Bár amikor felhívtam a figyelmüket rá, hogy mennyire ízlett nekik az előző napi malacsült, kicsit más szemmel néztek rájuk). A medve nem hozta lázba őket, de a farkastól nagyon féltek. Lehet, hogy mégse kéne a Piroska és a farkast mesélnem? Alig tudtam őket meggyőzni, hogy nem kell félni, nem tudnak kijönni a kerítésen. Emese így is csak karba véve lehetett elvontatni a farkasok helye előtt. Furcsa is volt ez a kis nyusziskodása, mert egyébként igazi kis bohóc mostanában. Ha meglátja a fényképezőgépet, elkezd táncikálni, bohóckodik és kinyújtja a nyelvét. Eddig sem volt könnyű lencsevégre kapni, de most aztán végképp feladja a leckét. És akkor arról még nem is meséltem, hogy mit művel ha meglátja a tükörképét!

GySzR:

Azért minden elismerésem a gyerekeknek, akik képesek kibogozni azt a dolgot, hogy akkor most hogy is néz ki és milyen egy medve, mert medve a Micimackó, meg a Misa bácsi a Szutyejevnél, meg van egy pár plüssmacijuk is, kétlábon járó ruhás kivitelben is, és körülbelül minden mesében máshogy néznek ki a medvék. Van, hogy véres fenevadak és néha meg macik, akik óvodába járnak, vagy éppen félnek a vihartól és egy egér vigasztalja meg őket. És akkor nem is beszéltünk még a többi állatról, a valóságos, de képzeletbeli emberi tulajdonságokkal felszerelt, beszélő meselényekről. Emese nem az a típus, aki ködben hagyja az ilyeneket és egyik eset faggatózni kezdett:
- Anya! A Piroska igazából is van? Ez igazából is megtörténik?
Megnyugtattam, hogy nem nyelik le egyben a farkasok a gyerekeket, főleg nem miután egy nagymama is van a hasukban.
- De anya! És oroszlánok tényleg vannak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése