2014. szeptember 7., vasárnap

119.-212. hét



A biztos jele annak, hogy itt az ősz, hogy Emeskének elkezdett folyni az orra, Borka pedig megkezdte az ovit. Finoman szólva mondhatjuk úgy, hogy nem volt lelkes, és ezen egy csöppet sem segített, hogy elment a kedvenc dadus néni és az egyik óvó néni is kicserélődött. Ennek egyenes következménye, hogy a viszonylag balesetmentes hónapokat követően egyből az első nap utáni éjszakán ágyat kellett húzni, aztán már nappal is ruhát cserél, de eddig szerencsére ezeket a dadus néni kapja. Meskete viszont továbbra is vágyakozik az ovi után, már kifejtette, hogy azt szeretné, hogy mentőautó legyen a jele. Borka felvilágosította, hogy olyan nincs csak sima autó, de Emese ebbe is beleegyezett. Ehhez azért még lesz pár szava a leendő csoporttársak fiús anyukáinak, de majd meglátjuk.
         A héten meglepetést okoztak a lányok, amikor még a legnagyobb veszekedés közepette is azonnal össze tudtak fogni egy közös ellenséggel szemben, még akkor is, ha az történetesen én voltam. A csendespihenő után (részben helyett) verekedésig fajuló vita robbant ki közöttük egy játékbabakocsin (csendben hozzáteszem, hogy 3, azaz három darab játékbabakocsink van otthon).  Mondtam nekik, hogy plusz fél óra csendespihenőt kapnak, tövig lehúzott redőnnyel, ha nem tudnak két percen belül megegyezni. A vita persze tovább folytatódott, csak a visítás hangereje és frekvenciája növekedett, ezért elkezdtem lehúzni a redőnyt. Mindketten rekord gyorsasággal spricceltek ki a szobából, és még rohanás közben hallottam, ahogy megegyeznek:
- Emese te ülsz a babakocsiban én meg tolom, jó?
- Jó!
Ennyi. Vigyorogva tologatták egymást vagy tíz percen keresztül én meg visszahúztam a redőnyt és beletörődtem, hogy esélyem sincs a hosszabb csendespihenőre, és közben abban bizakodom, hogy ez a nagy összefogás még sokáig így marad és nem csak velem szemben.

GySzR:

Borkának szent meggyőződése, hogy át szeretnénk verni. Egyszerűen nem hiszi el, hogy ő már középsős, pedig már Emese is mondja neki:
- De Boji, te már nagy középsős vagy!
- De értsétek meg, hogy nem! Ugyanaz a csoport, mint eddig, ugyanoda járok, nem mentem máshová, minden ugyanaz! Ez a kiscsoport! Nem értitek! Kis-cso-port!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése