2010. november 11., csütörtök

13. hét

Előre leszögezem, hogy nem vagyunk babonásak, ennek ellenére ez a 13. feltűnően nem volt Borka kedvenc hete. Nem elég hogy megint kapott oltást, ráadásul a Match pontgyűjtő akcióban szerzett Duploját is felbontottuk és egész este azzal játszottunk, amíg ő aludt, a legrosszabb mégis az orthopedián történt vele. Ricsi kudarcot vallott... a bal csípője még mindig nem az igazi, ezért most Bori váltott és Pavlik-kengyelt hord. Ha eddig úgy gondoltam, hogy a ricsi olyan mint egy középkori kínzóeszköz, akkor tévedtem, mert EZ olyan. Az ortopedus nő azt állította, hogy a babák észre sem veszik és tulajdonképpen jó nekik benne, ráadásul csak 2-3 hónapig kell hordani. Majdnem mondtam neki, hogy akkor hordja ő CSAK 1 napig, de nem tettem. Részben azért, mert gondoltam mégse annyira rossz ötlet jóban lenni vele, ha már hetente fogunk odajárni kontrollra, másrészt meg azt mondta amikor meglátott minket, hogy gyönyörű feje van a lányomnak. Szóval ilyen pragmatikus és lekenyerezhető vagyok ha a gyermekemről van szó. Viszont Borka a vártnál lényegesen jobban tűri a szíjakat, aminek két magyarázata lehet, vagy tényleg nem annyira kényelmetlen neki, vagy (a számomra valószínűbb verzió szerint) a lányom egy hős és a jókedvét ilyen apróságokkal nem lehet letörni. Rugdalózót viszont a kengyel miatt nem tud hordani, úgyhogy kislányosan szoknyában jár. Ezeket a ruhadarabokat az üzletben hálózsáknak titulálják, de ebből látszik, hogy nem értenek a divathoz.

És csak hogy folytatódjon a pechsorozat, míg ezt a levelet írtam Bori kint levegőzött a teraszon és nem vettem észre, hogy eleredt az eső. De mielőtt szólnátok a gyámhatóságnak, mindenkit szeretnék megnyugtatni, hogy a lábzsák nem
ázott át, a gyerek nem lett vizes és békésen alszik továbbra a nappaliban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése