2015. augusztus 9., vasárnap

167.-260. hét



A héten kitört a kánikula, a játszóterek üresek, kiszáradtak és csak azért nem fújja a port a szél, mert ezt a dög meleget még egy kis szellő sem enyhíti. Azt igazán méltánytalannak tartottam, hogy télen azért játszunk a szobában, mert kint hideg, sötét és nyirkos az idő, nyáron pedig azért hűsölünk a lakásban, mert kint tűz a nap és túlságosan forróság van, ezért a héten strandoltunk. Zsófi jóvoltából jártunk gondatlan gyerekkorom helyszínén és a kertjükben pancsoltunk. Kikocsikáztunk az Aquawordbe is, ahol Borka már gyakorlottan, bátran és most először egyedül csúszdázott (a titok nyitja egyszerűen annyi, hogy Mami nem szeret csúszdázni én meg nem voltam kéznél). Aztán nyeltem egy nagyot és megígértettem a lányokkal, hogy ha jól viselkednek és szót fogadnak, egyedül kimerészkedem kettőjükkel a Palatinusra. Annyira helyesek voltak, fegyelmezettek, szófogadóak és egész nap a vízben hűsölve áztattuk magunkat. Igazán jól sikerült nyári napok voltak.

GySzR:
Emese megkérdezte, hogy van-e igaziból is sárkány. Kerestem képet a komodói varánuszról. A két kis csajnak annyira tetszett, hogy azonnal indultak volna élőben is megnézni és egyből megígérték, hogy nagyon jól fognak viselkedni. Mondtam nekik, hogy azért nem a szomszédban van, ráadásul egy szigeten élnek, nem lehet, hogy csak úgy odaautózzunk egy unalmas délutánon. Szinte egyszerre találtak rá az ideális megoldásra:
- Menjünk repülővel, az autó és a hajó már úgyis olyan unalmas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése