2015. szeptember 6., vasárnap

171.-264. hét



A héten kezdődött a tényleges beszoktatás az oviba. Ennek első napja Emesével 5 percig tartott. Bevittem, felöltözött, majd közölte, hogy Szia Anya!, az óvónők, meg szabályosan kirúgtak, hogy tűnjek el, de mihamarabb. Borkának csupán egy napnyi ovi kellett ahhoz, hogy éjjel belehányjon az ágyába, aztán péntekre Emesén is kitört a kór, úgyhogy elég hamar lemondtam a várva várt gyerekmentes programjaimról.
Emese lelkesedése egy kicsit megcsappant az ovival szemben. Ha nagyon elszontyolodik, áthívják hozzá Borit és az udvaron is találkoznak, ahol Borka elviszi magával és a nagyokkal játszik. Kár, hogy nem látom őket, cukik lehetnek. De a leghelyesebb, hogy amikor Borka este elmeséli, hogy mi volt az ebéd, Emeskének is felcsillan a szeme és annyira övül annak a megmagyarázhatatlan véletlennek, hogy ő is pont ugyanazt kapta!
         Erre a szombat délelőttre szerveztük Borka (kissé megkésett) szülinapi zsúrját. Már hónapok óta tervezgettük a tökéletes kerti partit felfújható ugrálóvárral, kincskereső játékkal, torta és süti hegyekkel és rózsaszín fehér pöttyös papírpoharakkal. Minden a lehető legnagyszerűbb – lehetett volna. Sikerül ugyanis kiválasztani az elmúlt és valószínűleg az elkövetkező hónapok kizárólagos és egyetlen esős szombat délelőttjét. Már pénteken pedzegettem a lányoknak, hogy ha nagyon rossz idő lesz másnap, akkor lehet, hogy inkább áttesszük egy játszóházba a bulit. Ezek után, amikor reggel úgy ébredtek, hogy szakad az eső, kipattantak az ágyból és páros lábbal ugráltak, hogy Hurrá játszóház! Ezek után úgy gondoltam kár strapálnom magam. A buli szerencsére így is jól sikerült, mindenki feldobott volt és elégedett, a torták elfogytak, a többi dolgot pedig elrakjuk jövőre.

GySzR:
Faggattam Emeskét, hogy mivel játszott az oviban és hozzájutott-e az autókhoz. Rázta a fejét, hogy nem. Kérdeztem, hogy akkor mit csinált?
- Néztem a nagyfiúkat, ahogy autóznak. Képzeld Anya, még lejtő is van! – Mesélte elkerekedő szemekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése