2010. szeptember 30., csütörtök

07.hét

Borka lányunk ezen a héten ugyan nem pisilt le senkit, de így is nagyon kalandos élete volt. Részt vett például élete első túráján, és a definícióból adódóan egyből magassági rekordot is döntött: 527m, a Jánoshegy. Valahol el kell kezdeni!
Kapott továbbá egy cipőt (köszi Trixi, Fefi), bár lehet, hogy előbb fogja rágni mint taposni, de kétségtelenül nagyon csini. A legyekkel egyre kevésbé szoros a barátsága, szerintem kezdenek kifogyni a közös
témákból, de én nem hibáztatom. Most őszintén, ti tudnátok hetekig beszélgetni pár plüss léggyel?
A legújabb hobbija az újság olvasás. Először gondoltam valami könnyedebbel kezdjük és aztán le is ragadtunk a képes újságoknál. A
babás magazinoknál megfigyeltem, hogy sokkal szívesebben nézi az arcokat, mint a mellszívó reklámokat (hiába, az én lányom, van ízlése), úgyhogy már megismertettem a bedobott szóróanyagokon keresztül a kerület összes képviselőjelöltjével. Remélem hamarosan megtanul lapozni is, mert így elég strapás az olvasgatása. Továbbá egyre többet mosolyog, még rám is, sőt most már mindenkire és mindenre, még a főpolgármester jelöltek fotóira is, ami ugyan csökkenti a rám mosolygás értékét, na de ne legyek telhetetlen, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése