2010. szeptember 16., csütörtök

05. hét


Nagy híreim vannak!
Kezdjük a rosszal. A Plüssfejű kopaszodik!!! Teljesen földhöz vágott a felismerés. Pont télre lesz kopasz? Bár az apja szerint csak cseréli a bundáját és télre növeszt majd egy jobbat. Remélem. Minden csecsemőnek úgy hullik ki a babahaja, hogy lehet látni hogy hogyan fektetik, na mármost a mi gyerekünk először a homlokán és a feje búbján kezdett el kopaszodni. Mielőtt bárki is meggyanúsítana, hogy fejjel lefelé altatjuk egy szem lányunkat, elárulom, hogy azért ott, mert ott szoktam a kis plüss fejét a legtöbbször simogatni. Oh, nem, amúgy nem kényeztetjük el. És hogy további bizonyítékokat szolgáljak arról, hogy tényleg nem is bírna a lányunk (akit így kopaszon a plüssfejű helyett kénytelen leszek a hasonlóan találó, Hordóhas elnevezéssel illetni) fejjel lefelé lenni, elárulom, hogy nyűgösebb napjain azt is nehezményezi, ha lefelé megyünk a babakocsival. Mivel dombon lakunk, kicsit nehéz megoldani, hogy csak vízszintesen sétáljunk és a mindig fölfelé haladó útvonalat sem fedeztem még fel. Szóval miután hónapokon keresztül fontolgattuk, hogy 3 vagy 4 kerekű legyen a babakocsink és azok a kerekek hogyan helyezkedjenek el, gyakran megesik, hogy a hátsó két kerekére billentett babakocsival lavírozok. Mondtam már, hogy amúgy nem kényeztetem el?
A másik nagy hír, hogy kinőtte az első ruháit. Tudom ez később nem fog ilyen katartikus örömet okozni, de mégis első gyerek...
Továbbá ha sokáig gügyögnek neki, akkor MOSOLYOG. De rám még sose. Úgy látszik ezzel a szívességgel csak a hódolóit illeti, engem egyszerű kiszolgáló személyzetnek tart. Pedig egyre gyakrabban adom tudtára, hogy az a finom belőlem jön, de hiába. Ma este ismét félredobtuk elveinket és korábbi elhatározásunk ellenére még mi is elkezdtünk neki gügyögni, hátha, de ezzel csak azt értük el, hogy teljesen megrökönyödve, tátott szájjal meredt ránk. Bosszúból azt terjesztem, hogy amit a többiek látnak, az nem is mosoly, hanem csak véletlenül úgy grimaszol, de senki nem hisz nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése