2016. július 31., vasárnap

217.-311. és 218.-312. hét


Mamiék után a csajokat átköltöztettük a másik nagyszülőkhöz Vértesszőlősre. Itt aztán végképp alig láttam őket, hiszen még egy-egy estén sem tudtunk elugrani meglátogatni őket, csak telefonálni tudtam. Ha épp nem az aktuális kedvenc sorozatuk, a Hegyidoktor alatt hívtam fel őket, akkor egymás szavába vágva mesélték el, hogy mi mindent csináltak és milyen jól érzik magukat. Voltak kirándulni, vidámparkban, nyaraltak az Őrségben, strandoltak, struccot néztek, horgásztak, bűvészt láttak. Igazán tartalmas két hetük volt Nagyiéknál. Nagypapa vállalta a megbízatást, hogy fotoriporterként rögzítse az eseményeket, ezért szöveg helyett (ha már egyszer úgysem voltam ott) beszéljenek a képek!

GySzR:
A lányokkal telefonon tartottuk a kapcsolatot. Elmeséltem nekik, hogy hajszál híján ráléptem egy iszonyú ritka kockás viperára, amelyik az útikönyv szerint annyira félénk, hogy szinte esélytelen, hogy turistával találkozzon. Borival mindketten nagyon örömködtünk azon, hogy nem mart meg és megbeszéltük, hogy leginkább azért nem, mert én nagyobb vagyok, mint a vipera és ezért elmenekült. Mire Bori csak annyit mondott, hogy
- Ügyes vagy Anya! – és hallottam a hangján, hogy igazán büszke rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése