2016. április 24., vasárnap

204.-298. hét



A héten volt a születésnapom (természetesen a 28-at ünnepeltem most már sokadszorra) és Emese a vártnál rosszabbul viselte a felhajtást. Konkrétan teljesen kiborult, hogy milyen igazságtalan, hogy már megint születésnapja van valakinek, aki nem ő. És egyébként is ő most már nagylány, magára eleve úgy tekint, mint aki 4 éves, csak mi, galád családja ezt nem vagyunk hajlandóak tudomásul venni és végre őt is megünnepelni. Borka viszont a vártál sokkal jobban viselte a születésnapomat, tőle ugyanis rengeteg ajándékot kaptam. A legváratlanabb dolgokat selyempapírba csomagolja, csillogós celluxszal atombiztosan leragaszgatja és éneklés és fülhúzások kíséretében átadja. Egy kártyalapot is kaptam, gondosan választotta a kör Dáma, amire azt mondta, azért választotta, mert szivecskés és olyan nagyon szép, mint én. Hát kell ennél jobb ajándék?

GySzR:

Ha megyünk az utcán egymás mellett, de azért tisztes távolságban és Emese megbotlik és elesik, akkor az első ijedtségen túljutva feláll, leporolja magát és rám támad:
- Anya ez te voltál! – és ha értetlenül és ártatlanul nézek rá, még hozzáteszi – de igen, láttam te csináltad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése