2016. április 10., vasárnap

202.-296. hét



Az egész úgy kezdődött, hogy heti kétszer reggel korán indulok dolgozni, hogy korán elmehessek a lányokért az oviba. Igazándiból mindent előkészítve félig a lépcsőházban felöltözve sem tudtam olyan halkan összekészülni reggel, hogy Bori ne ébredjen fel rá. Aztán magától is felébredt és végül oda fajult a dolog, hogy mostanra minden áldott hajnalban felébred hat körül (sőt ha olyan vidám napra virradunk, hogy hétvége van, még hamarabb). Én meg bevallom őszintén nem vagyok ilyenkor friss és üde (és még sok minden más sem…) de mesenézés szempontjából korábbi önmagamhoz képest kifejezetten kompromisszumkész. Ennek ellenére határozottan próbálom húzni az időt, hogy minél később kelljen kikelni az ágy melegéből és elindítani az éppen aktuális kedvenc mesét. Ezért Borival megállapodtunk, hogy csak akkor ébreszt fel, ha már túl van a pisilésen. Aztán megkértem, hogy kapcsolja be a számítógépet, és csak akkor ébresszen, ha már felállt a rendszer. Aztán meg hogy csak akkor szóljon, ha annyira felállt a rendszer, hogy el lehet indítani a rókás ikont. És végül egy reggel azon kaptam magam, hogy Bori a kedvencek közül kiválasztotta a Youtube-ot, elindította a mesét, kirakta teljes képernyőre és becsukta a reklámot. Mindezt az egérpadon ügyeskedve, autodidakta módon elsajátítva. Attól tartok, elindult a lejtőn. És ráadásul én löktem le a reggeli lustálkodásommal…

GySzR:

- Anya, mennyi 1 meg 3? – érdeklődött Emese.
- 4.
- Neeeem! 2 meg 2 a 4! – mondta ellentmondást nem tűrően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése