2015. január 25., vasárnap

139.-232. hét



Fantasztikus hírem van! Azt hiszem, kimondhatom, hogy Emese szobatiszta! Vagyis visszavonhatatlanul elindult az oda vezető úton. Már egy pár hete reménykeltő jeleket figyeltem meg, de eddig nem mertem elkiabálni a dolgot. Főleg mert, a legreménykeltőbb előrelépés az volt, hogy eljött az a pillanat, amikor egyszerűen képtelenséggé vált a kisasszony pelenkába csomagolása. És hát a tények is igazolták, hogy ettől még nem lesz tiszta a szoba, sőt! A dolog onnan indult, hogy Emese viszonylag nagy gyakorisággal jelentette ki, hogy „én már nagylány vagyok!”. Mire én viszonylag gyakran felhívtam a figyelmét arra az ellentmondásra, hogy márpedig a nagylányok nem hordanak pelenkát és ez egyértelműen szöget ütött a fejében. Majd egy idő után úgy döntött, hogy akkor ő sem fog. Igen ám, de eleinte nem szólt, ha pisilnie kellett, csak Borin edződött és már gyakorlott szemem észrevette, ha így állt a dolog, illetve bizonyos időközönként próbáltam ráimádkozni a WC-re. Eleinte ugyanis a WC-re ülés tekintetében is hatalmas ellenállásban ütköztem. Hogy gondoltam én, hogy a drága idejét ilyen csacskaságokra fogja pazarolni? Aztán mikor mindenféle mesével sikerült rávenni, hogy a megcsupaszított gömbölyű popsiját a vadonatúj WC szűkítőjére helyezze és belekezdtem a mesélésbe, majd örvendeztem a produktumnak arra nem tudtam rávenni, hogy befejezze a trónolást és ismét valami élvezetesebb dolgot csináljuk. Szóval nem volt könnyű menet, elhihetitek. De mostanra ott tartunk, hogy csak esténként birkózunk és éjjelre még kap pelenkát illetve a három réteg ruha és az overáll alá is teszek a biztonság kedvéért. A maradék időben azonban Emese Hello Cicás bugyikban tengeti napjait és egyre kisebb mértékben tér el a szennyes mennyisége a szokásostól és mintha a szőnyegek is kezdenének fellélegezni (rólam nem is beszélve).

GySzR:

- Emese, pisilni kell?
- Neeem!
- Emese, a nyuszinak kell pisilnie?
- Igeeeen!
Majd elmegyünk, Emese ráül a WC-re, ölébe a nyuszi is, majd mindketten pisilnek, mindenkinek kitöröljük a megfelelő testtáját, majd együtt lehúzzák a WC-t. És mivel a nyuszi nem moshat kezet Emese sem hajlandó… de azt hiszem, ezzel már megbirkózom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése