2014. július 27., vasárnap

113.-206. hét



A héten zajlott a Margitszigeten a vízilabda EB és a lányok igazi szurkolók lettek, a helyszínen is nézték a meccseket. Nem mondom, hogy teljes mértékben követték az eseményeket, bárki dobott gólt ők együtt örültek a tömeggel és legfőképp a kabalaállat békával. Borka azért néha megkérdezte, hogy az a csapat nyer-e, akinek mi drukkolunk, de csak azért mert nagyon szerette volna látni, hogy a végén hogyan dobják be az edzőt a medencébe.
Azt hiszem Emese megbocsájtott nekem, erre én galád a hétvégén megint magukra hagytam a lányokat. A változatosság kedvéért most Meskete dőlt ágynak. Még Mamit is meglepte, amikor éjszaka közepén felsírt és szóba került a Nurofen, közölte, hogy nem lázas. Bár most legalább könnyebben ki tudtam engesztelni az ajándékba hozott zöld lovácskás csattal (ki gondolta volna, hogy ilyet is gyártanak!) De egy kicsit nekem is hiányoztak a csajok! Ahelyett, hogy végre végigaludhattam volna egy éjszakát, arra riadtam fel éjjel, hogy hogyan fogom itt Borkát kivinni pisilni!
 
GySzR:

A gyerekszobából visítás zaja szűrődik ki, majd egyre hangosabban dübörögnek az apró gyerektalpak.
- Anyaaaa! Emese már megint bántott! – majd mire szóhoz jutnék, sarkon fordul és visszatrappol a gyerekszobába – Meg is mondtalak Anyának! – hallom a távolból.
- Jó! Én is megmondalak! – ismét hangosodik a gyerektalp dübörgés – Anyaaaa! Már megint bántottam a Borit! – majd sarkon fordul és ő is visszatrappol – Én is megmondtalak Anyának! – és ezzel lerendezték anélkül, hogy egy szót is szóltam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése