2014. május 18., vasárnap

103.-196. hét



A napokban összefutottam Borka egyik ovistársának az anyukájával, aki nagy hévvel újságolta nekem, hogy Áron majdnem minden nap elmondja otthon, hogy Bori a legszebb lány az oviban. Meg is hívták Borit a nyáron játszani, de persze megyek én is gardedámnak. Bár hozzáteszem, hogy nem egy határozott egymásra találásnak lehetünk tanúi, inkább valamiféle szerelmi háromszög kezd kibontakozni, ugyanis Bálint kezd kiesni a kegyeltek közül, de most Borka szerint a legaranyosabb fiú a csoportban Vilmos, aki még ráadásul vicceseket is szokott mondani. Nehéz lesz felvenni vele a versenyt, de nem látom reménytelennek!
Ahogy közeledik Meske második születésnapja elhatároztam, hogy véglegesen elválasztom, mert míg Bori ennyi idős korára már rég elválasztódott magától, Emese esténként cicifüggő maradt. Az elmúlt 43 hónapban vagy terhes voltam, vagy szoptattam, vagy mindkettő egyszerre, és mostanra eljutottam oda, hogy a szoptatás egy kedves kis összebújásból egy olyan kényszerré vált, aminek minden alkalommal alig várom a végét. Meskének megmondtam, hogy lesz, ami lesz, tőlem azt kapja születésnapjára, hogy elválasztom. Tudom, nem túl kedves dolog, de ezt még azzal tetéztem, hogy minden alkalommal elmagyaráztam neki, hogy nekem ez már mennyire rossz és ő meg már milyen nagylány és mennyi minden mást is ehet. Na és képzeljétek, több, mint egy héttel a születésnapja előtt egyik este nem kérte többet. Még nem tudtam eldönteni, hogy ennyire házsártos vagyok, hogy megunta hallgatni a morgolódásomat, vagy ennyire kedves és megértő gyermekem van, de remélem az utóbbi.   
         Borka szocializációját segítendő meghívtuk az egyik ovistársát és a hét éves nővérét vendégségbe. Bori annyira várta már őket, hogy irtó zavarban volt, mikor megérkeztek, végül egy jó háromnegyed óra volt, mire feloldódott annyira, hogy a hárman nagyok elvonultak játszani. Eközben Meske ott rajzolgatott mellettünk, majd egyszer csak Bori megjelent, kézenfogta a húgát és elvitte magával, majd a négy kislány elkezdte együtt az „Elaludt az álmos cica” kezdetű körjátékot játszani. Irtó cukik voltak, Emese csak úgy ragyogott én meg oly büszke voltam Borkára.  

GySzR:

Emese az a típusú gyermek, akit hacsak nem próbálok valami miatt becserkészni, vagy épp nem menekül előlem a kézmosás vagy öltözés miatt, akkor előszeretettel tartózkodik az egy méteres körzetemben. Imád olyat játszani, hogy bujkál a lábaim között, bemászik a szoknyám alá, széknek képzel és kirobbanthatatlanul betelepszik az ölembe, de akkor tud a legjobban kibontakozni, ha leereszkedem hozzá a földre. Ilyenkor ott sürög-forog, rámmászik, feláll a combomra vagy a hasamra, felkúszik a hátamra és ha zsörtölődni merészelek egyszerűen közli velem:
- Anya, mászóka vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése