2013. június 9., vasárnap

54.-147. hét



Borkának mostanában az a kedvenc kérdése, hogy hogyan készül? Már megkérdezte, hogyan csinálják a pelenkát, a zoknit, a szekrényt, Emese babát, a sampont és úgy általában bármit, ami a szeme elé kerül. Már tudja mi az a fröccsöntés, szabás, varrás, futószalag, és hogy mindezt leggyakrabban a kiskínaiak teszik. Bár azt hiszem itt egy kicsit félreérti a dolgot, mert múltkor este kérte, hogy jól csukjuk be az ablakot, nehogy beszálljanak a kiskíniaiak… Aztán egyik este amikor már percek óta a fogkefe gyártásáról faggatott minket, az apja lejátszotta neki a YouTube-ról a „Hogyan készül” sorozat erre vonatkozó részét. Bori tátott szájjal végignézte, majd közölte, hogy most már szeretne menni aludni, és azóta nem kérdezett többet.
         Meske összeszedett valami takonykórt, amint aztán sikeresen átadott Borinak. Vettünk neki köptetőt, aminek pont olyan íze van, mint az Unicumnak, és Borkának annyira ízlett, hogy azóta páros lábbal ugrál örömében, amikor meglátja. Mondjuk én nem kóstoltam, mert a mellékhatásai között szerepelt, hogy szoptatott csecsemőknél aluszékonyságot (és achnékat) okoz. De bevallom, azért nagy volt a kísértés, mert aztán engem is leterített a nyavalya, pont mire nagyjából kikupáltam a gyerekeket, így teljes erőbedobással tudtak ugrálnia fejemen, amikor alig bírtam mozdulni.
         A végére tartogattam a szenzációt! Az történt ugyanis, hogy a nagy betegség kapcsán Mesi végérvényesen leszokott a cumiról. Bori ezt nem igazán tudja feldolgozni és el nem tudja képzelni, hogy neki valaha nem lesz cumija. Pillanatnyilag én se nagyon, egyetlen vigaszom, hogy viszonylag kevés iskolás korú gyerek alszik cumival, szóval valahol azért van remény. És ha mát itt az alvásnál tartunk, mostanra Emese stabilan egyszer alszik ebéd környékén és képzeljétek, így már Borka is horpaszt egyet délutánonként! Ennek előfeltétele, hogy én jó példát mutassak és odafeküdjek mellé szundikálni. Gondolhatjátok, milyen nagy áldozat ez részemről, de minden a gyerekekért!

GySzR:

Ismét gyöngyszemekkel szolgálhatok, úgy, mint a postala bácsi és az etetőke, ami az etetőszék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése