2013. április 7., vasárnap

45.-138. hét



Meském határozottan jobban van, mondjuk 11 napnyi láz után igazán illett is. Az áttörést az jelentette, amikor elkezdett játszani az infúziós szerelékkel és már néha mosolyt is láttam a pofiján. És örömmel jelentem, hogy a szerelem is megtalálta. Találkozott egy kisfiúval, akinek a sziluettje feltűnően hasonlít Boriéra, és innentől szerelem volt első látásra. Attól kezdve csak úgy lehetett rávenni az inhalálásra, ha Ádám rázta neki a plüss csacsiját az ajtóban.
Eleinte minden lelete negatív volt, így vírusfertőzésként kezelték. Aztán mikor már kezdett jobban lenni, pozitív lett a hemokoltúrája. Szerencsére megállapították, hogy klinikailag nem úgy néz ki, mint aki szepszisben fetreng, így 6 nap után végre hazajöhettünk. Itthon ért minket a hír, hogy a baci az Elizabethkingea meningoseptica volt, aminek legalább a neve szép, ha már egyszer sose hallottam még róla, de az ottani orvosok sem. Valószínűleg inkább szennyeződés volt, de most már mindegy is mi volt a baja, lényeg, hogy végre meggyógyult. Mikor végre valahára hazajöttünk, Borka engem észre se vett, percekig csak Meskének örült, dögönyözte, puszilgatta, ölelgette, majd mikor kiörömködte magát rám került a sor, majd közölte velem, hogy akkor most vigyem vissza Emesét a kórházba. Azóta pedig legszívesebben kórházasat játszik, gyorsan összecsomagol, majd berohan a szobánkba az éppen soros babával. Utána gyászos arccal közli, hogy nagyon beteg és mi ne menjünk be, mert elkapjuk. Nem is tesszük és remélem egy jó darabig csak Bobó baba lesz beteg nálunk!


GySzR:

Borival mindketten a babánkat sétáltattuk, és amikor ránéztem, megkérdezte
-         Anya, most nagyon aranyos vagyok?
És tényleg az volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése