2014. december 21., vasárnap

134.-227. hét



A héten egyik este két kisfiú járt nálunk vendégségben. Annak ellenére, hogy Borka nem volt túl lelkes, mondván, hogy ő nem szereti a fiúkat, szerencsére hamar összemelegedtek. A végén kézfogással köszöntek el egymástól és megállapították, hogy barátok lettek. És hogy mi történt a kettő között? Tombolás. Én meg rájöttem, hogy mennyire más lehet egy lányos és egy fiús anyuka élete. Szimultán játszottam két focimérkőzést (és kaptam dicséretet, hogy milyen jó vagyok), figyeltem, hogy a lányok hogyan vihognak, amikor böfögni tanítják őket, de a csúcspont az volt, amikor a 8 éves kisfiú (bocsánat, a lányaim szemében nagyfiú), azt játszotta, hogy zombi, és ijesztő arcot vágva járkált fel-alá, a csajok, meg visongva rohantak előle. Bár az üldöző lelkesedését némiképp csorbította, mikor Bori megkérdezte tőle, hogy akkor ő most méhecske? „Nem, zombi!!!”, hangzott a felháborodott válasz. De Borka még soha életében nem hallott zombikról, ezért kötötte az ebet a karóhoz és ragaszkodott a méhecske szerephez, de mivel a szemében ez eleve sokkal félelmetesebb, mint holmi ismeretlen zombi, nem volt nagy probléma.
         A héten volt még Borka bemutató balettórája is. Tudom, elfogult vagyok, de szerintem irtó ügyesen csinálta. Eleve kecses és bájos a mozgása, és ezt csak fokozta, hogy a többiekhez képest sokkal fegyelmezettebben viselkedett. Igazán büszke voltam rá. Emese egy ideig az ölemben ülve figyelte az eseményeket, majd elfogyott a cérna, elszökött és beállt. Komolyan mondom, ha ő is tütüben lett volna, egy ideig fel sem tűnt volna, hogy nem a csoport tagja. Mondjuk igaz, ami igaz, elég sokat gyakorol itthon. Borka mindent megmutat, együtt gyakorolnak meghajolni és csinálják a spjiccet. Emese pedig néha kijelenti, hogy ő balettozik és teljes átéléssel, átszellemült arccal lépdelve csinálja a páros karkörzéseket.

GySzR:

Emese felriadt hajnalban:
- Anya! Itt a dzsungel fenegyereke!
Szegény, tigrisekkel álmodik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése