2015. június 14., vasárnap

159.-252. hét



Borkát meghívta a szülinapi zsúrjára egy kisfiú. Patrik, már elmesélte otthon, hogy Bori lesz a felesége és amikor szembesítettem ezzel az elképzeléssel a lányom, csak annyit mondott, hogy:
- Aha, tudom.
Szép! De most már legalább én is!
Leendő apósa nem hagyta annyiban a dolgot és kifaggatta az ifjú lovagot, hogy mégis miért esett a választása Borbálánkra? Patrik pedig azt mondta, hogy azért, mert Bori nagyon szép, nagyon kedves és mert olyan vicces tud lenni. Az első kettőhöz kétségség nem férhet, az utóbbin azért némiképp eltöprengtem. Aztán arra jutottam, hogy Borkának ovis humora van és nagy szerencséje, hogy Emeske szintén kezd belenőni ebbe a korosztályba. Számukra rém mulatságos azt ismételgetni, hogy kakafej, vagy vicces fejet vágni, vagy kipancsolni a vizet a kádból, vagy kinyitni a szájukat amikor tele van tömve a vacsorával, vagy olyat játszani, hogy ki tud hangosabban visítani, vagy a vasárnapi ebéd közben hangosan bejelenteni, hogy pupuztam! és utána percekig nevetgéni azon, hogy milyen büdös. Rengeteget tudnak idétlenkedni és valljuk be, ha én ezeket nem is tartom épp annyira komikusnak, ha nézem őket, amint egymást túllicitálva percekig kacagnak, nehéz megállni mosolygás nélkül.

GySzR:

Emese még nem érti igazán a játékot, ahol valaki, aki cica megpróbálja elvenni a labdát, miközben a többiek dobálják egymásnak. Amint szóba kerül, hogy valaki kiérdemelte a cica címet, Emese büszkén kijelenti:
- Akkor én kutya vagyok!
És ennek megfelelően viselkedik. Fut, kerget és jó esetben nyal, amúgy harap és a szájába veszi a labdát…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése