2014. október 19., vasárnap

125.-218. hét



Az én vagány, bátor Mesikém mostanában kezd félős lenni. A hajnali mesenézés kész stresszé vált számára, már a Maszkabált is ijesztőnek tartja, főleg ha jön a tigris. Ilyenkor felemelkedik és a két kis kezével úgy csapkod, mint egy felszállni készülő madárfióka, sőt még néha azt is mondja, hogy jaj!, de a szemeit egy másodpercre sem veszi le a képernyőről. Igazi kis mesefüggő lett, és tv ugyan nincs itthon, de a YouTube korában ez igazán nem akadály. Érdekes, hogy Bori egy idő után megunja, de Emese levakarhatatlan, ha egyszer elindul a Bogyó és Babóca. Kész kihívás elvontatni. Aztán mostanában attól is fél, ha túl magasra megy a hinta, de ennek ellenére igazi kis hajcsárként követeli, hogy lökjem minél magasabbra. De a legjobb mégis az, amikor kifulladásig csúszdázunk a Hajógyári szigeten, újra és újra, de amint elhelyezkednek az ölemben és indulunk lefelé, gyorsan becsukja a szemét és még a kezét is a szemhéja elé teszi! A szívem csücske, annyira helyes és már ilyen okos is, hogy rájött, hogy van alapja a félelmeknek.

GySzR:

Lett egy kedvenc számom és az autóban, ha csak a gyerekekkel utaztunk, én galád arra kényszerítettem őket, hogy végtelenítve hallgassák. Megkaptam érte méltó büntetésem, mert azóta már semmit sem tudunk veszekedés nélkül hallgatni, ugyanis a lányok is választottak kedvencet, és amint megszólal a zene mindkettő a sajátját követeli. Borkánál ide tartozik az összes olyan dal, amiben szerepel az, hogy hej!, Emesénél pedig ezek eleve kizártak, de bármelyik másikra teljes határozottsággal ki tudja jelenteni, hogy
- Ez az én kedvencem, Anya! Anya! Ez az én kedvencem! Anya!!!!
És ezt egészen a szám végéig mondogatja, és képtelen vagyok meggyőzni arról, hogy hallottam és ha annyira a kedvence akkor inkább csendben élvezze...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése